Wednesday, September 15, 2010

Singapur

Jõudsime õnnelikult Singapuri, saime oma esimesed templid passi ja suundusime rongijaama, et alustada reisi kesklinna. Ilma hotellita, rasked kotid seljas kõmpisime palavas niiskes ilmas oma kaks tundi, kuni lõpuks leidsime ööbimiseks imearmsa hosteli. Jätsime seljakotid maha ja suundusime tagasi linna, et söögipoolist leida – kõht täis maitsvat tänavatoitu võtsime värskelt pressitud guaavamahla näppu ja jalutasime koju.

Kuigi meie tüdrukute toas oli 11 voodit ja mingil hetkel öösel olid need ka kõik täidetud, oli tuba vaikne ja uni magus. Hommikusöök oli hinna sees ja väga mugavalt organiseeritud – algusega 8.30 kuni misiganes kellani keegi ülesse ärkab, kraanivesi on maitsev!

Järgmisel päeval (15.09.2010) koperdasime linna peal ringi – taaskord algavad meie turisti päevad, tegime oma 17 000 sammu mis tegi kokku 14km. Singapur on kompaktne suurlinn, kõik on käe-jala juures, ühistransport väga mugavalt korraldatud. Uued, uhked tornmajad kerkivad pidevalt, meie külastasime uut Marina Bay Sands hotelli vaateplatvormi mis asub 56ndal korrusel 200 meetri kõrgusel. Hotelli kolme püstakut ühendab katusele ehitatud paadikujuline vaateplatvorm, pool sellest on suletud hotellikülastajatele, teisele poole lastakse tavaturistid linna vaadet nautima.

Platvormil on bassein, mullivannid, restoran, baar, kohvik. Arvata võib kuidas me mõlemad oleksime tahtnud seal hotellikülastajatena kõrgel basseini ääres peesitada, vaadet nautida ja kokteili limpsida.

Singapuris on hiiglaslikud kaubanduskeskused, üks uhkem kui teine – hinnad on üsna mõistlikud ja valikut igale maitsele. Turud on avatud hiliste õhtutundideni. Meeldivaks üllatuseks on tõsiasi, et traadita internet levib enamikes kohvikutes ja hotellides.

Kokkuvõttes jättis Singapur meile toreda mulje, võimaluse korral proovime siia tagasi tulla, et ära näha ööelu ja kindlasti tahaksime nautida ühe Singapur Sling kokteili maailmakuulsas Raffles Hotelli loungebaaris.

1 comment:

1. TERETERETERETERETERETERE!!!

Küll ma olen uhke teie kahe üle!! brrr!
    ärge liiga muutuge, kuigi tean, et teiste kultuuride nägemine, kogemine, nendes elamine muudab kohe kindlasti!
    ärge unustage Eestit, me siin igatseme teid väga! musimusimusimusi