Wednesday, April 7, 2010

Ajutine peika





Mõned teist on ehk juba avastanud, et mul on tekkinud austaja! Üllatus üllatus ikka juhtub nii, et teenindajad, baaridaamid, juhatajad, püsikliendid ja kogu see omamoodi veider baarimull hingab oma eraldiseisvat elu. Nii siis juhtus, et kallim kuuks ajaks on minu juhataja restoranist – jah ma tean – cliché te ütlete!

Mu õemees kommenteeris seda nii: “Anna-Liisa, It’s OK to date outside work!” (ehk siis: Anna-Liisa, on täiesti normaalne käia kohtingutel inimestega väljaspool töökohta!)

Oma kuus nädalat oleme käinud kinos ja lõunatamas, jalutamas ja piknikul, tantsimas ja kokteilibaaris – kujutate ette küll – veidikene nagu filmis! Mõned nädalad tagasi mainisin ühel pärasttööd kiirkohtingul enne kojuminekut, et vahva oleks sõita linnast välja ja peatuda mõnes looduskaunis kohas.

Minu poolt sinna see idee jäi, aga tuli välja, et sellega olin külvanud väikese seemne. Ryan – minu juhataja, minu ajutine peika – helistas juba mõned päevad hiljme, kui Brituga surfarite rannas peesitasime, et mis päevad oleksid võimalikud meie lühipuhkuseks.

Seletuseks siis nii palju, et Ryan lendab pühapäeval 11.04.10 Euroopasse 6 nädalasele reisile ja meie arvatavasti lahkume Melbournest kaks nädalat hiljem – väga suure tõenäosusega Ryaniga me pärast pühapäeva enam kunagi ei kohtu, kui me muidugi tulevikus Melbourne tagasi tulla ei plaani! Reisimise rõõmud ja mured – nii palju toredaid inimesi kes kõik jäävad laia maailma ripakile!

Ryan sõidutas mind maale – Daylesford’i – 1,5 tundi kiirteel ja olimegi kohal! Daylsford on väike linnake, kus põhiroll on lõõgastusturismil – piirkonnas on allikad – seega siis Victoria Värska Spa!

Linn on täis spasid, kohvikuid, restorane, hipipoode ja värsket õhtu! Peamiseks majutuseks on iseteenindusega luksuslikud puhkusekorterid, ühes sellises peatusime ka meie! Kodu kaheks ööks oli lihtsalt superkaunis! Barn - väljast nagu suur puukuur, millest ka nimi aga seest läbi kahe korruse ehitatud kõigi mugavustega imeline peatuspaik!

Alumisel korrusel avar köök, 10kohaline suursugune söögilaud, väike külaliste magamistuba – mis oli suurem kui ükski korter mida elu jooksul rentinud olen, kaminanurk – et pärast õhtusööki diivanil veini ja seltskonda nautida!

Avar trepp viis magamistuppa – säravvalgete linadega voodi oli perfektselt ülesse tehtud, mõnus lugemisnurk akna all ning romantiline vanninurk kohe sealsamas!

Kogu sisustus oli ehk veidikene liiga arhailine ja suursugne minu maitsele – et igapäevaselt end sellises olustikus kujutada aga üliromantiline peatuspaik klappis suurepäraselt linnakese mõnusa hingamisega ja kiirpuhkus võis alata!

Nutikaid sisustusideid leidus nii sees kui väljas, maja ees oli tagasihoidlik maitsetaimede aiake – kust ka oma rummikokteilide tarvis münti leidsime, tee jaoks vaarikavarsi, õhtul istusime õues ja nautisime ilma ja veini!

Austraallased armastavad oma grillipidusid, selle tarvis on neil pea kõigis suuremates ja väiksemates parkides ülesse seatud gaasigrillid mis on tasuta ja kasutamiseks kõigile – peaasi, et igaüks enda järelt koristab! Nii pidasime ka meie maha oma väikese grillipeo – kreveti- ja kanavardad, värsked grillitud köögiviljad kõik maitses lihtsalt super – nii võib ka minust meisterkokk saada – või siis ikka mitte!

Puhkus enne sünnipäevanädalat tundus olevad suurepärane mõte – kui ma ainult tagasi linna jõudes väga haigeks poleks jäänud! Taaskord olin mina see kes 4 päeva järjest kõrge palaviku ja paistes mandlitega voodis pidin vaevlema – taaskord Melbourne traumapunkti külastama ja ikka veel antibiootikume sööma! Lisaboonusena seekord külmavill – mis ilutseb kõigil sünnipäevafotodel.

No comments:

Post a Comment