Wednesday, January 27, 2010

Hei,hei.

Kuidas teil läheb J. Mul läheb aina paremini. Leidsin endale uue töökoha. Happy, happy, joy, joy. See on selline väike itaalia restoran nimega SUD, ainult 40 istekohaga. Manager Lee on väga tore ning nagu välja tuli oli minu CV esimene, mis talle postkasti potsatas ja peale minu CV tuli neid talle veel omajagu, umbes 160 ringi. Väga tore , et osutusin valituks. Saan seal kindlasti targemaks, sest veini list on meeletu ja enamik tuleb pudeliga. Menüü on küll seina peal kirjas, aga see muutub pea iga nädal mingil määral ning see tuleb lauas ise lahti seletada ja üle rääkida- jälle midagi uut. Neil ei ole mulle küll väga palju tunde algselt anda, ainult nii 20-25 ringis. Sud on nädalavahetuseti suletud, seega on väga hea, et mulle cateringi firma ka vahepeal mingeid functioneid jagab.

Elame hetkel tennise lainel-Australian Open käib täiel hool. Ma poleks kunagi arvanud, et mulle võib tennis nii hästi peale minna ning elan mängudele täiega kaasa. Käisime ka Annakaga kohapeal, väga tore üritus. Nägime isegi Kaia Kanepit mängimas. J.

Külastasime ka lõpuks Melbourne akvaariumit ning nägime mitmeid pingviine, haisid ja muid mere elukaid ning klõpsisime mõnuga pilte.

Sellest aga kirjutab Annakas ilmselt järgmine kord pikemalt. J

+ midagi uut veel. Kõige naljakam külge löömise lause, mis ma olen kuulnud: Are you short?

Mis vastaks sina? J

1 comment: