Sunday, November 8, 2009

No nii... Nädalakene on möödas ,kui ma viimati midagi kirjutasin. Terve see nädal olen ma tegelikult tööd teinud. Leidsin sellise cateringi firma, kus ma eelmisel nädalal iga päev tööd rabasin teha. Üks päev tegin köögis miljon võileiba ja teisel päeval müüsin nad hobuste võiduajamistel maha. Siin oli terve see eelmine nädal inimesed sellised rahvuslikus peo meeleolus, sest neil on vaba päev kui on põhi hobuste race ehk
Melbourne cup. Kõik panevad ennast hästi ilusasti riidesse. Erinevad kübarad ja juuksekaunistused peas, joovad ennast purjakile ja mängivad oma raha hobuste peale maha. Tore päev! Mina müüsin neile oma väikeste näpuksestega valmistatud võileibu, mis neile väga maitsesid
J.

See nädal pole neil mulle midagi pakkuda, aga detsembris ja novembri lõpus on neil päris mitu üritust kuhu vaja ettekandjaid. Sinna aga on ikka natukene aega ja pean ilmselt mingi muu tööotsa ka leidma.

Ilm on läinud siin ka nüüd soojaks. Päris harjumatu novembri kohta. J.Praegu on kell 12.30 ja õues on selge taevas ja 32*C. Meeldiv! Praegu veel natukene harjumatu aga eks me harju kõigega. 50SPF on peal ja elu ongi lust ja lillepidu! J

Brit

2 comments:

  1. MMM kellele ei meeldi Briti valmistatud võileivad või hommiku söögid.... Nii et nüüd su võileivad kuulsad. Aga muidu nägin siin unes ükspäev Annakat,oli Eestis nii öelda otsi kokkutõmbamas,st et Eestist ära igaveseks.Ja siis ta ei tahtnud ültse meiega suhelda ja küsimusele kus Brit? ei saaanud ültse vastust... nii et kas on veel mingeid saladusi mida ekssõbrad teadma peaks???? Onju ja musikallimusikallipai teile. Mina neid unenägusid ei usu

    ReplyDelete
  2. Ja Kuldklient Riho soovib tervitada oma päikesekiirt Britut. Ja ta täna üksi kodus-hihhi

    ReplyDelete